Les bombolles, que ens han canviat la vida el 2020

La llum del dia s'està escolant per donar pas a la nit, darrera nit d'aquest any 2020, que serà recordat per molts de nosaltres com una aturada general a les nostres vides i a on les bombolles que ens acompanyen en aquest moment, no són precisament les de cava amb les que estàvem acostumats a brindar per encetar un nou any, sinó que són les bombolles familiars.

Enguany, si som responsables amb la pandèmia que ens envolta el millor que podem fer és acomiadar l'any amb la nostra bombolla habitual i així de bon segur, més endavant podrem retornar a les nostres celebracions habituals.

Normalment a finals d'any fem un repàs de com ha anat l'any. Enguany cal dir que des del mes de març estem vivint com en una espècie de pel·lícula de ciència ficció, on els actors som nosaltres i on encara avui dia no coneixem el final. Esperem que tot es resolgui favorablement i que aviat puguem fer la nostra vida diària.

Personalment, vull donar les gràcies perquè la meva família gaudeix de salut, valor molt important ara mateix. També dir que aquest any he perdut pel camí un cosí amb el qual havia compartit molts moments familiars i també he retrobat unes cosines que donava per perdudes i un nou cosí de la branca de la meva mare. Per una part tristesa i dolor pel comiat i per l'altra alegria pel retrobament i la coneixença de nous components de la branca familiar materna.


També vull donar les gràcies per tot el que, he après, per la família que m'envolta, per les amistats amb les quals hem compartit converses, en moments en què les pors o les emocions suraven a flor de pell, per tota la gent que m'ha seguit i em segueix quan escric algun post al meu blog. Durant el confinament vaig escriure un post cada dia fet que va fer que les meves paraules arribessin a més gent que em feia confiança.

Gràcies per gaudir de Salut, bé molt preuat en aquests moments i desitjar-vos a tots els que em seguiu i llegiu que l'Any vinent us sigui favorable amb tot i que la Salut us acompanyi en tot moment.

També vull dir que cuideu els vostres pensaments i les vostres emocions, el nostre estat mental és molt important i la Covid-19 , ha trasbalsat una mica la nostra ment i podem entrar en un bucle del qual no sapiguem sortir.

Sapigueu que si necessiteu suport en aquests moments difícils, us puc acompanyar com a Coach Personal. No tothom sap gestionar de manera adequada amb resiliència i empatia aquesta situació que ens ha tret de la nostra zona de confort.

Us desitjo el millor 2021.
Sigueu feliços avui i sempre.
La teva Coach

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein