Adèu 2015, benvingut 2016

Avui és dia de comiat dels 365 dies que hem viscut al llarg d'aquest 2015. Personalment, puc dir que en tinc un bon record de tot el que he viscut en aquests dies i que el 2016 vull i desitjo que sigui igual o millor.
Bona entrada al 2016
El que també vull i desitjo, mantenir les petites o grans coses que fan que els meus dies siguin feliços i em permetin gaudir del meu entorn familiar, d'amics/gues, feina, oci, i per això les vull compartir amb vosaltres, perquè són a l'abast de tots.

Aquí va la meva llista, tot i que la teva actitud enfront de cada dia és la que realment fa el miracle:

Celebra cada dia quan t'aixeques, faci sol, pluja o mal temps.

Dona les gràcies per tot el que tens i pots arribar a tenir.

Passeja per camins on hi hagi arbres, plantes, rius o muntanyes.

Respira aire pur, sempre que puguis.

Gaudeix dels petits moments.

Canta i balla sense vergonyes.

Cuina un plat o plats nous per a tu o els teus.

Llegeix aquell llibre que t'ha vingut a les mans.

Escolta música segons el que sentis en cada moment.

Medita i agafa un espai per a tu.

Treballa en allò que t'agrada i saps fer

Celebra qualsevol èxit per petit que sigui.

Menja el que t'agrada.

Xuca pa amb un ou ferrat i pernil.

Beu una bona copa de cava o vi,  si et ve de gust.

Viatja sempre que puguis a un lloc diferent.

Somia amb el que vols obtenir.

Viu cada dia amb intensitat.
Corre com si fossis un infant.

Riu amb tu , de tu i amb els altres.
.
Inventa un conte pels teus nets/es.

Perdona't i perdona als qui has o t'han ofès.
Juga una mica més cada dia.
Estimat a tu, als teus i als qui t'envoltent.

Gaudeix del aquí i de l'ara, mai saps si demà serà igual.

I fins aquí, els meus petits consells perquè el 2016 sigui igual de bo o millor que l'any que avui deixem enrere.

Sigues feliç/ça, somriu i surt, la vida t'espera.
La teva coach
Montserrat
En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein