8 de març 2016


Aquest dia des que en 1975 l'assemblea general de l'ONU es va declarar oficialment el Dia Internacional de la Dona, rememorant els fets del  8 de març de l'any 1857 quan un grup de treballadores tèxtils va decidir sortir als carrers de Nova York per protestar per les miserables condicions en què treballaven. Va ser una de les primeres manifestacions per lluitar pels seus drets laborals.
Tot i que ha passat molt de temps, les condicions laborals continuen sent precàries i no tant sols per nosaltres les dones, sinò també pels homes. 

Serveixin aquestes ratlles  per desitjar-vos un Molt Bon dia a totes plegades. I seguir endavant en quants projectes serveixin perquè els sous, les feines i les condicions treballs siguin a la fí iguals per a tothom.

També us dedico un poema escrit pel gran poeta Pablo Neruda, que espero que us agradi tant com a mi.

BELLA,
como en la piedra fresca
del manantial, el agua
abre un ancho relámpago de espuma,
así es la sonrisa en tu rostro,
bella.

Bella,
de finas manos y delgados pies
como un caballito de plata,
andando, flor del mundo,
así te veo,
bella.

Bella,
con un nido de cobre enmarañado
en tu cabeza, un nido
color de miel sombría
donde mi corazón arde y reposa,
bella.

Bella,
no te caben los ojos en la cara,
no te caben los ojos en la tierra.
Hay países, hay ríos
en tus ojos,
mi patria está en tus ojos,
yo camino por ellos,
ellos dan luz al mundo
por donde yo camino,
bella.

Bella,
tus senos son como dos panes hechos
de tierra cereal y luna de oro,
bella.

Bella,
tu cintura
la hizo mi brazo como un río cuando
pasó mil años por tu dulce cuerpo,
bella.

Bella,
no hay nada como tus caderas,
tal vez la tierra tiene
en algún sitio oculto
la curva y el aroma de tu cuerpo,
tal vez en algún sitio,
bella.

Bella, mi bella,
tu voz, tu piel, tus uñas
bella, mi bella,
tu ser, tu luz, tu sombra,
bella,
todo eso es mío, bella,
todo eso es mío, mía,
cuando andas o reposas,
cuando cantas o duermes,
cuando sufres o sueñas,
siempre,
cuando estás cerca o lejos,
siempre,
eres mía, mi bella,
siempre.

Pablo Neruda

La teva Coach, si tu vols
Montserrat

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein