Què vol dir que ets Coach?


Ja han passat un munt de dies des que vaig   començar a exercir de Coach Personal i Executiu, després d'obtenir la formació necessària i desenvolupar la capacitat per fer-ho, tant en processos de coaching personal com de formadora en diversos cursos, tot i que la gent del meu entorn encara em pregunta, tot sovint:

I que fa un Coach?

Per a què em pot servir fer un procès de coaching?

Quant de temps dura un procès?

I és molt car?

Una Coach, el que fa és escoltar atentament a la persona que té al davant, observant el que diu i el que no diu, tant verbalment com amb el to de veu, la seva gesticulació, la seva postura. Després el coach, comença a fer preguntes o a repetir el que ha dit el client i a partir d'aquest acte tan senzill ,sorgeixen respostes o més preguntes.

Un procès de coaching va bé en aquells moments en què et trobes desorientat/da, que no tens ganes de res, que penses que la rutina és qui guia la teva vida, quan acabes de trencar una relació, quan saps que no estàs a gust amb tu mateix/a, que et falta quelcom, que has perdut la feina o estàs a l'atur, que has acabat els estudis i tens dubtes sobre les teves capacitats. O simplement vols canviar allò que no t'agrada i tot sol/a, no te'n surts. També a nivell de petites empreses, fer una formació específica per els seus treballadors, dona uns resultats sorprenents a tots nivells. Cal que les empreses obrin les seves portes a la formació adient.

Un procès de coaching personal, té una durada un mínim de 6 sessions i un màxim de 8 a 10, depenen del tema que tractem. La primera sessió pot durar una hora i mitja a dues hores, per tal d'agafar confiança i de saber què és exactament el que vol o quin objectiu vol aconseguir el client. Les altres duren entre 45 minuts o una hora. Depenen del que necessitem treballar ho posaré un treball o farem dinàmica amb joc de cartes.

El preu no és cap dificultat per a ningú que vulgui invertir en el seu creixement personal,  en la consecució del seu objectiu, o en obtenir una millora a a petita i mitjana empresa. Un treballador actiu i feliç, treballa més a gust i és més productiu.  Pensa que si prens aquesta decisió, obtindràs un munt de possibilitats, és a dir, obriràs la porta a les teves potencialitats i disminuiran les teves pors i les teves limitacions.

Així que ja saps, un pas va darrera de l'altre, però has de fer el primer i els altres venen sols.

Si vols començar el teu procès de canvi o millora, envia'm un privat i en parlem.
La teva Coach Personal i Executiu

¿Que quieres decir con que eres Coach? 

Ya han pasado años desde que empecé a ejercer de Coach Personal y Ejecutivo, todo ello después de obtener la formación necesaria y desarrollar la capacidad para hacerlo, tanto en procesos de coaching personal como de formadora en varios cursos, y a veces todavia la gente de mi entorno todavía me pregunta:

¿Y que hace un Coach?¿ Para que me puede servir hacer un procès de coaching? ¿Cuánto de tiempo dura un proceso? ¿Cuesta mucho dinero?

Una Coach, lo que hace es escuchar atentamente a la persona que tiene enfrente, observando lo  que dice y lo que no dice, tanto verbalmente como con el tono de voz, gestos, postura. Después el coach, empieza a hacer preguntas o a repetir el que ha dicho el cliente y a partir de este acto tan sencillo ,surgen respuestas o más preguntas.

Un proceso de coaching va bien en  momentos en los que te encuentras desorientado/da, que no tienes ganas de nada, que piensas que la rutina es quien guía tu vida, cuando acabas de romper una relación, cuando sabes que no estás a gusto contigo mismo/a, que te falta algo, que has perdido el trabajo o estás en el paro y a la busqueda de empleo, cuando has finalizado tus estudios y tienes dudas sobre tus capacidades. O simplemente quieres cambiar aquello que no te gusta y a solas/a, no encuentras la solución adecuada. También a nivel de pequeñas empresas, hacer una formación específica para los  trabajadores, se obtienen unos resultados sorpresivos a todos niveles. Hace falta que las empresas abran sus puertas a la formación adecuada.

Un procso  de coaching personal, tiene una duración mínimo de 6 sesiones y un máximo de 8 a 10, depende del tema que tratamos. La primera sesión puede durar de una hora y media a dos horas, para coger confianza y tratar de indagar que es exactamente lo que quiere o pretende conseguir el cliente. Las otras duran entre 45 minutos o una hora. Depende del tema  que necesitamos trabajar le pondré un trabajo o haremos dinámicas con juego de cartas.

El precio no es ninguna dificultad para nadie que quiera invertir en su crecimiento personal, en la consecución de su objetivo, asi como para  obtener una mejora en una pequeña y mediana empresa. Un trabajador activo y feliz, realizar las tareas más a gusto y es más productivo. Piensa que si tomas esta decisión, obtendrás un montón de posibilidades, es decir, abrirás la puerta a tus potencialidades y disminuirán tus miedos y tus limitaciones.
Así que ya sabes, un paso va detrás del otro, primero tienes que dar el primero  y los otros vendran sólos.

Si quieres empezar tu proceso de cambio o mejora, envíame un mensajeprivado y hablamos.

Tu Coach Personal y Ejecutivo

Montserrat

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein