Sigues tu mateix/a

I tant que si, sigues qui vols ser i no el que volen els altres. Comento això avui en el meu post, perquè moltes vegades ens trobem fen una feina que no ens agrada i no ens motiva gens, perquè era la feina que volien els nostres pares, els nostres avis o qui sigui, que ens hagi dirigit cap al lloc on som ara, i que en realitat no ens agrada gens. O també, portant una manera de viure, que és la que fa la majoria del teu entorn i en la que tu, no participes de manera activa i et deixes portar.
Estany Banyoles- Canvi- Coaching

I llavors, ve quan et preguntes, i jo que faig aquí? Per a què i perquè estic fent el que faig? M’agrada el que estic fent? Em motiva el que estic fent? .

Vull comentar un fet del tant conegut Steve Jobs, que des que tenia des que tenia 17 anys i arran de la lectura d’una frase que deia: “Si vius cada dia com si fos l'últim, algun dia sens dubte tindràs raó” va fer que prengués consciencia que la seva motivació l'havia de potenciar d’alguna marera i com que aquesta frase li va fer una profunda impressió des d’aquell moment i fins al darrer dels seus dies, es mirava en el mirall cada matí i es preguntava: “Si avui fos l'últim dia de la meva vida, voldria fer el que vaig a fer avui?” I si la resposta és no per massa dies seguits, sé que necessito canviar alguna cosa.

Com veieu tota acció com aquesta, implica també un canvi en nosaltres mateixos. El que passa que el canvi, a vegades ens costa i es fa molt feixuc a tots nivells. Ja que la nostra ment i la seva veueta interior, en comptes d’ajudar-nos, també ens fa preguntes: I perquè ara i no més tard? I per a què et servirà aquest canvi? Llavors, és quan la nostra decisió ha de ser més ferma li hem de dir a la veueta, que aquest canvi és el que volem i que ens ajudi a posar-ho en pràctica , que això és el que vols fer.

I a vegades, si tu sol/a, no te’n surts, és el moment de posar-te en mans d’un/a coach, perquè t’acompanyi en aquest procés.

Molt bon dia, la teva coach 
en valors i emocions
Montserrat
En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein