Solstici d'estiu . Aniversari


Molt bon aniversari. 4 anys Merlix el aprendiz siglo XXI
Avui dia 21 comença el solstici d’estiu i avui també, fa quatre anys, que el meu llibre Merlix el aprendiz del siglo XXI, va sortir en edició paper.  Per això, avui estic d’aniversari, per celebrar que el meu Mag Merlix, ha entrat a moltes cases  i ha fet que es vagin coneixent  les eines que hi ha avui en dia, per fer canvis a nivell personal.  

Penso que els canvis, sempre son bons i més , quan ets tu el que els vols fer. Altre cosa, son els canvis sobtats , que son inesperats i  fora del teu abast i que primer cal acceptar-los, per despres gestionarlos adequadament.

Us deixo una frase d’una persona que admiro, Steve Jobs, empresari i informátic estadounidenc, fundador d'Apple, 1955 - 2011 i que diu el que segueix:

Cada dia em miro al mirall i em pregunto: "Si avui fós el darrer dia de la meva vida, voldria fer el que vaig a fer avui?" Si la resposta és "No" durant massa dies seguits, sé que necessito canviar alguna cosa.

Com a pastis d' aniversari de'n Merlix us deixo una imatge i alguns dels primers comentaris que vaig rebre en el seu moment i que em varen emocionar.
 
  Merlix el Mag,  Dibuixat per Francesc Morera digitalment i degudament registrada, .                                                                                      

"Un pequeño gran libro. Inspirador y divertido 
que te introduce de manera amena en las
herramientas que puedes utilizar para cambiar
y tener una vida más plena".

Rocío Q,  23/07/11
Granada

Conec a la Montserrat des de fa uns quants anys quan estudiàvem dret a la UDG, per mi ha estat una sorpresa aquest canvi tant sorprenent que ha fet des de  que va començar a estudiar coaching i PNL, ara llegint el seu llibre descobreixo el perquè d’aquest canvi.
En aquest llibre ella diu que “ li agradaria donar a conèixer a la gent que, el canvi es possible si tu vols i així ho desitges”, jo també ho penso després de llegir el llibre.
No és un llibre per sortir un expert en coaching i PNL, però de ben segur que no us deixarà indiferents i us ajudarà a replantejar-vos moltes coses que fins ara no hi havíeu caigut i deixar enrere vells paradigmes.
Moltes felicitats pel llibre i que aquest canvi que has fet i aquestes ànsies d’aprendre no s’aturin mai.

Joan Ramió  18/08/11
Girona
 
Me ha parecido muy interesante; creo que es perfecto para tomar contacto con el coaching; está redactado de forma sencilla pero a la vez es complejo en cuánto a la variedad del tema que trata.
Me ha ayudado mucho a tener una perspectiva global de este mundo.

Muchas gracias.
Virginia Sáenz 26/08/11
Burgos

Del teu llibre m'ha agradat que sigui una iniciació al món del coaching, la PNL i altres temes que hem iniciat al curs. I que després cadascú sigui responsable de continuar aprofundint en els temes que es proposen.

Ivan Lòpez 16/09/2011
Girona

Comentario de una persona que asistió a la presentación de mi libro. Aprovecho para darles las gracias por sus palabras

"Mira no sé si el libro me va a gustar o no, si el tema me va a resultar
atractivo o no, pero sólo con tu naturalidad, espontaneidad, sencillez y se
me olvidó añadir : ENTUSIASMO, seguro que lo compro."

Saludos,
Estela 28/10/11

 Hola Montserrat! He empezado tu libro y me parece muy didáctico, claro y sencillo para todo aquel que desee hacer pequeños cambios e iniciarse en el coaching! Felicidades por tu obra!

Joelle Cervera 02/05/2012

Des d'aquestes ratlles , us convido a que si teniu el meu llibre entre les mans i voleu fer alguna aportació o comentari, serà del tot ben rebuda.

Molt bon solstici d'estiu 
La vostra Coach en valors i emocions

Montserrat

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein