La màgia és dins teu

 Avui , m'ha vingut a les mans el reportatge d'una xerrada que vaig impartir el 13 de decembre de 2014, organitzada per la Casa de la Màgia de Santa Cristina d'Aro i per aquest motiu, vull compartir.la amb tots vosaltres.

Deia aixi.

El passat dia 13 de DESEMBRE va tenir lloc a la Sala d’Exposicions de La Caixa de Santa Cristina d’Aro una conferencia-col.loqui sobre el tema LA MÀGIA ÉS DINS TEU. Va anar a càrrec de la Sra. Montserrat Fugardo, Coach Personal i Executiu en Valors i Emocions, i va parlar de que moltes vegades busquem fora de nosaltres les respostes a moltes preguntes, quan en realitat, les respostes les tenim dintre nostre.

 La nostre màgia individual ens permet ser únics i especials, i el coaching i les seves eines ens poden ajudar a que ens convertim en la millor versió de nosaltres. El pùblic assistent va formular diverses preguntes i conjuntament va participar en un joc que va proposar la Sra. Fugardo.

A dia d'vui encara mantinc aquesta afirmació de que la Màgia és dins teu perquè nosaltres tenim el poder de canviar els nostres pensaments, les nostres emocions i prendre les accions adequades per originar canvis a les nostres vides.

Com deia Mathama Gandhi, si vols canviar elmón canvia't primer a tu mateix.

 Per tant, mirem de canviar a partir d'ara, siguem molt més crítics amb tota la informació que ens arriva pels mitjans de comunicació, i observem i veiem el món amb una mirada positiva. Si cadascú de nosaltres fa encara que sigui una petita acció positiva, la Màgia esdevindrà per si mateixa.

L’actitud és el que determina qui ets. L’actitud és una manera de fer i una manera de ser. I la major part de les coses que et passen al llarg del dia les crees tu amb els teus pensaments i les teves accions.

Si jo m’aixeco al mati, està plovent i jo dic, buff quina merda de dia. Ja estic creant el meu dia i aquesta actitud meva, farà que les coses no em surtin be, igual el paraigües se'm trenca, o fa vent i quedo xop com un pop, etc. En canvi si jo m’aixeco i plou i penso quina sort que tinc avui comença un nou dia, tinc salut, estic contenta, obre la nevera i tinc menjar,  aquesta aigua anirà be pels camps, per la natura, el dia de bon segur que serà del tot diferent.

Com veiem la manera com jo actuï te a a veure amb la meva conducta que influeix en la teva actitud i la teva conducta i això és un cercle que no té fi, perquè s’escampa de manera positiva. El ser una persona positiva encomana el teu voltant.

Que tingueu un molt bon dimecres, tot i que  ara mateix plou, fet que disgusta a uns i alegra a uns altres, la vida és aixi. ës el Ying i el Yang, la LLuna i el Sol, la Nit iel Dia. És el TOT i dintre aquest Tot nosaltres podem aportar el nostre granet de sorra, amb positivitat i màgia.

Endavant, la vida ens espera i la nostra Màgia individual i col.lectiva també.

 La teva Coach,

Montserrat

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein