Jo sóc Jo. Tu ets Tu.

Coach.Aktiva


 Jo no estic en aquest món per complir les teves expectatives.
Tu no estàs en aquest món
per complir les meves.
Tu ets Tu. Jo sóc Jo.

Si en algun moment o en algun punt ens trobem
serà meravellós.
Si no, no es pot posar remei.
Falto d’amor a mi mateix
quan en l’intent de complaure’t em traeixo.

Falto d’amor a Tu quan intento que siguis com jo vull en lloc d’acceptar-te com realment ets.

Tu ets Tu i Jo sóc Jo.


Fritz Perls

El teu camí l'has de fer tu.
Aquest text és l’oració d’en Fritz Perls, i qui és ,em preguntareu? 

Doncs,  Fritz Perls, fou un metge i psiquiatre alemany, fundador de la teràpia Gestalt.Amb aquesta teràpia la Gestalt, el terapeut pretén ajudar la persona a adonar-se de la importància de l'ara i de l'aquí.


Us deixo també unes frases d'ell que si les llegiu amb atenció, us donarà una perspectiva diferent.

 

-Sigues qui ets i digues el que sents, perquè aquells que es molesten no importen i els que importen no es molestaran.

-La ansietat és excitació sense respirar.

-Em pregunto per què les persones fan servir només les parets per penjar quadres.

-La idea de la teràpia és fer que l'home buit de la nostra era torni a la vida.

-Si l'amor i l'odi viuen junts, llavors un es confon.

-La angoixa és la bretxa entre l'ara i el després.

-La angoixa sempre és el resultat de l'allunyar-se de l'ara.

-És molt estrany que les persones puguin parlar i escoltar. Molt poques escolten sense parlar. La majoria pot parlar sense escoltar.

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein