Com tens el present?

Ara per ara, el que tenim cada dia a les nostres mans és el present. El futur ens l'ha manllevat aquesta pandèmia no desitjada, que afecta a nivell mundial.

És per això que, cal que tots visquem cada dia intensament i ens afrontem a nous reptes i noves fites les quals no pensàvem que mai fóssim capaços. El món és dels valents que s'atreveixen a canviar i a fer coses que els altres no fan.

Tingues present que tot i que a vegades ens surten obstacles, aquests surten perquè aprenguem que hi ha altres solucions o altres camins a prendre. Viure, no ha estat  mai fàcil.

 Avui, us vull deixar un lema per aquest 2021, que penso que em pot anar be a mi i a molts de vosaltres que em llegiu.

Aquí i ara, és el meu nou lema per aquest any.

Aquí i ara, dic que viure cada dia intensament. 

Aquí i ara dic que esbrinaré nous camins.

Aquí i ara dic que deixo enrere els neguits i dubtes. 

Aquí i ara, em proposo a aprofitar cada minut i cada segon per viure.

Aquí i ara, observaré atentament els petits detalls que a vegades se m'escolen davant meu sense ser-ne conscient.

Aquí i ara, em perdono i perdono per tot allò que hagi causat dolor o tristor a la gent que m'envolta.

Aquí i ara, sentiré el soroll del vent quan bufa per la natura .

Aquí i ara, escoltaré la pluja com cau a poc a poc ointensament .

Aquí i ara, m'abrasaré amb força per totes les abraçades que ni m'han donat ni he fet l'any passat.

Aquí i ara, somriure encara que no es vegi per la mascareta que em cobreix mitja cara. 

Aquí i ara, us saludaré amb els ulls i et diré benvingut, /da a la meva vida. 


 Soc aquí, si vols que seguim junts aquest camí de descobriment d'un nou Ara.

Molt bon Aquí i Ara. Aprofitem el moment present.

La teva Coach 

Montserrat


2 comentaris:

Unknown ha dit...

Una mica tard, però potser és que avui és el dia perfecte per llegir el teu post. El subscric del tot i i intentaré posar-lo en pràctica tant com la vida m'ho permeti.
Gràcies per aquesta reflexió plena d'esperança, d'energia, de vida.

MONTSERRAT - Coach Personal- Formadora ha dit...

Gràcies pel teu comentar, Aqui i Ara.

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein