Finalitzant 2017

Ja estem acabant un altre any i sembla que era ahir, que desitjàvem o ens proposàvem unes fites a complir. Normalment finals d'any solem fer un repàs de què ens ha anat bé, malament o simplement no fem res i esperem que comenci un altre any a les nostres vides.

Personalment puc dir que estic molt satisfeta per haver assolit un desig que tenia de fa molts anys i que era fer el darrer tram del camí de Santiago a peu. Amb molta alegria puc dir que l'he fet i que si bé algun tram era feixuc per al nombre de quilòmetres que tocaven aquell dia, o per la calor o per la pluja, el fet d'haver assolit el repte us puc dir, que és molt important i confirma la meva frase, "que si vols, pots", els límits els poses tu, en tots els apartats de la teva vida.

Així que amics, amigues, no deixeu de fer coses que us agradin o que desitgeu pensant que no pots. Els reptes precisament són el que encenen la guspira necessària per a començar i la resta, és cosa teva.

Aprofito també aquests moments, per donar gràcies per tot el que he après, per la família que m'envolta, per la gent que m'ha fet confiança i ha fet un procés de coaching o tallers amb mi, per les noves coneixences que han sorgit en el moment oportú, per gaudir de bona salut, per tots els moments conviscuts des del setembre fins aquí amb gent que estima la nostra terra i vol que la pau, la tolerància, la concòrdia sigui un referent per a tots. 

Desitjar-vos a tots i totes, el millor.
Sigueu feliços avui i sempre.

Termina 2017

   
Este 2017 está finalizandos y parece que era ayer, que deseábamos o nos proponíamos unos retos a cumplir. Normalmente cuando finaliza el año solemos hacer un repaso de aquello que nos ha ido bien, mal o simplemente no hacemos nada y esperamos que llegue otro año a nuestras vidas.

Personalmente puedo decir que este año estoy muy satisfecha por haber logrado un deseo que tenía desde hace años y que era hacer el último tramo del camino de Santiago a pie. Con mucha alegría puedo decir que lo he hecho y que si bien algún tramo era costoso por el número de kilómetros que tocaban aquel día, o por el calor o por la lluvia, el hecho de haber logrado el reto os puedo decir, que ha sido muy importante y confirma mi frase, "que si quieres, puedes", los límites los pones tú, en todos los apartados de tu vida.

Así que amigos, amigas, no dejis de hacer cosas que te gusten o que deseas pensando que no puedes. Los retos precisamente son los que avivan el chispazo necesario para empezar y el resto, es cosa tuya.

Aprovecho también estos momentos, para dar gracias por todo el que he aprendido, por la familia que me envuelve, por la gente que me ha dado su  confianza y ha realizado un proceso de coaching o talleres conmigo, por los nuevos conocimientos que han surgido en el momento oportuno, por disfrutar de buena salud, por todos los momentos convividos desde septiembre hasta aquí con gente que ama nuestra tierra y quiere que la paz, la tolerancia, la concordia sea un referente para todos.

Desearos a todos y todas, lo mejor.
Sed felices hoy y siempre.
Tu Coach, si quieres..
En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein