Petites coses

Són aquestes petites coses, les que fan que la vida et doni moments espectaculars. Us explico, avui netejaven el meu garatge i com que ahir vaig sortir a donar una volta sense trobat cap espai on deixar-lo, he decidit que el més adient era treure el cotxe i anar fins a la costa, aprofitant que fa bon temps i encara no hi ha massa gent.
Camí de Ronda
 Doncs bé, a les 9 ja em trobava a S'Agaro, a la sorra poca gent i alguna dins l'aigua tranquil·la. He decidit que faria el camí de Ronda i tal dit, tal fet. Les imatges que em sortien al davant eren tot un plaer per la vista, mira que hi vinc de vegades a passejar en qualsevol estació de l'any, però sempre quedo embadalida per una raó o altra. Com deia, tot xino xano sense pressa amb els meus pensaments, el sol, el vent, el mar, trepitjant el terra, he arribat a la platja de La Conca, envoltada de pins. He deixat la motxilla a la sorra, he posat la tovallola i cap a l'aigua, s'ha dit. 
Camí de Ronda

L'aigua avui estava mansa i tranquil·la, fresqueta com a mi m'agrada, el sol lluïa els seus reflexos platejats en el mar i el soroll de les onades em relaxava .
 
M'he banyat unes quantes vegades, perquè el mar estava al seu punt i he gaudit cada moment especial de l'estona a la platja. Aquestes són les petites coses, que m'agraden, que em donen felicitat que em fan sentir bé i que em recarrega d'energia per seguir endavant amb el dia a dia. I aquestes petites coses i altres, les tenim al nostre costat, no les venen a les botigues o supermercats. Ets tu amb tu i el teu món, qui fa que el teu dia sigui o no sigui bo, de resultes de l'actitud que has pres quan t'has aixecat del llit. 

Fins aqui el meu petit moment. Espero que vosaltres també tingueu petits moments per compartir o per viure.

Bon dia, la teva Coach,
Montserrat

Pequeñas cosas

Playa de la Conca
Pequeñas cosas como las de ayer, hacen que la vida tenga sentido y  te dé momentos espectaculares. Os explico, tocaba liempeza de garage y teniamos que desalojar el mismo y dado que salí el dia anterior a dar una vuelta sin encontrar ningún espacio donde dejarlo, he decidido que lo  más adecuado era sacar el coche e irme hasta la costa, aprovechando que hace buen tiempo y que todavía no hay demasiada gente.

Pues bien, a las 9 de la mañana ya me encontraba en S'Agarò, en la arena poca gente y alguna dentro del agua tranquila como una piscina, He decidido que haría el camino de Ronda para airearme un poco. Las imágenes que me aparecian eran todo un placer por la vista, mira que vengo a veces a pasear en cualquier estación del año, pero siempre quedo embobada por una razón u otra. Cómo decía, sin prisa con mis pensamientos, el sol, el viento, el mar, pisando la tierra  he llegado a la playa de La Conca, toda ella envuelta de pinos. En un momento, he dejado la mochila en la arena, he puesto la toalla y a tomarme un baño.
Camino de Ronda
El agua  estaba mansa y tranquila, fria pero no helada, como a mí me gusta, el solo lucía sus reflejos plateados en el mar y el ruido de las olas me relajaba.

Me he bañado unas cuántas veces, el mar estaba en su punto y he disfrutado cada momento especial de la mañana en la playa. Estas son las pequeñas cosas, que me gustan, que me dan felicidad que me hacen sentir bien y que me recargan de energía para seguir adelante con el día a día. Y estas pequeñas cosas y otras, las tenemos a nuestro lado, no las venden en las tiendas o supermercados. Eres tú contigo y tu mundo, quien hace que tu día sea o no sea bueno, todo ello a  resultas de la actitud que tomes cuado te levantas de la cama. Así de sencillo.

Hasta aqui mi pequeño momento. Espero que vosotros también tengáis pequeños momentos para compartir o para vivir.

Buenos días, tu Coach,

Montserrat
En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein