Els valors i nosaltres

La nostra societat, ha pasat uns anys en els quals ha viscut d’esquena als valors i a on el que predominava majoritàriament, era la manipulació, la corrupció i la mentida.
Imatge meva propietat. Valors, Emocions, Coaching
 No us sembla que el millor seria que els Valors , retornessin i fos per quedar-se amb nosaltres .
A vosaltres, us sembla bé?

Només vull posar-vos unes qüestions i m’agradaria que deixéssiu els vostres comentaris, bé dins el meu blog o bé a les xarxes on ho publicaré.
  • • Els valors són importants o no, en el vostre dia a dia?
  • • El nostre entorn difon valors importants, que ens empenyin a seguir-los?
  • • Els nostres polítics, són font de valors?
  • • Les empreses, fan que la seva plantilla, conegui els valors de la mateixa, o només són unes paraules escrites en el tauló d’anuncis?
  • • Les escoles, propicien els valors a les aules?
  • • Les famílies, segueixen una escala de valors o cadascú segueix el que li va be en cada moment?
Jo sóc del parer que cal fer un canvi en positiu, per posar noms i cognoms, a aquests valors que han de formar part de nosaltres i de la nostra societat. Els valors, no es compren ni es venen, sinó que són implícits a la persona i els portem a sobre, com veieu, és fàcil tenir-ne.

Espero les vostres respostes a les preguntes i aniré fent un post per cada punt que em responeu, alhora que farem visibles aquests valors.

Fins aviat

La vostra Coach en Valors i Emocions
Montserrat
En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein