Nadal - Navidad


Tornem a estar endinsats a les festes nadalenques i tot el que l’envolta a nivell personal, familiar, laboral. Son aquests dies i moments en els que aprecies la companyia dels essers estimats, amb els que comparteixes aquells menjars suculents que et recorden la teva infantessa , en tant que  els seus sabors t’aporten sensacions de gustos, aromes, sabors, que tu saps han estat cuinats amb molt de carinyo i amor per compartir amb tots els que esteu al voltant de la taula. Son aquests menjars gastronòmics i fins i tot aclaparadors que son l’origen de grans tertúlies tot menjant torrons, acompanyats d’una bona copa de cava, un café o una tisana fumejant. Son dies de fer cagar el tió, cantar nadales, fer el pesebre, adornar el arbre amb llumetes...

En aquests dies entranyables , vull agrair-vos a tots els que feu possible que segueixi endavant amb el meu somni de exercir de Coach personal, de formadora i de conferenciant. Us  desitjo lo millor per aquest any que ja s’acaba i pel 2014, que està aquí a tocar.

Confieu en els vostres valors, feu cas de les vostres emocions i de la vostra intuïció, esteu atents a la respiració que és vida, i seguiu endavant amb confiança, actitud i compromís i veureu com la vostra creativitat i tarannà faran el demés.

I en el cas de que vulgueu fer un canvi i no sapigueu cóm, o que us trobeu perduts en el camí, si voleu podeu comptar amb que us acompanyaré a buscar  i portar a terme el vostre objectiu, com a Coach Personal.

Si voleu  que col•labori amb la impartició d’algun taller o formació, sapigueu que em teniu a la vostra disposició. Com diu la dita, si vols anar ràpid ves sol, però si vols anar lluny fes-ho amb companyia.

Aprofito per envair-vos la meva felicitació de Nadal que he confeccionat personalment per a vosaltres.
Salutacions de la vostra Coach Personal

Montserrat
Coach.Aktiva




Volvemos  a estar inmersos en las fiestas de Navidad y todo lo que ello entraña en nuestra vida a nivel personal, familiar, laboral. Son esos momentos en los que aprecias la compañía de tus seres queridos, con los que compartes comidas que te asocian a tu niñez a momentos que perduran en el recuerdo , manjares  que han sido realizados con mucho cariño y amor para compartir con todos los que tienen el placer de poder estar reunidos alrededor de una mesa.  Son esas comidas gastronómicas y copiosas, la mayor parte de las veces, que originan grandes tertulias alrededor de un buen turrón y de una buena copa de cava , de un café o de una tisana humeante. Son días de villancicos, pesebres, arboles de navidad, luces...

Es en estos días entrañables, quiero agradecer a tod@s cuantos hacéis posible que siga adelante en mi sueño de ejercer de coach personal, de formadora y de conferenciante. Espero y os deseo lo mejor para este año que finaliza y también para el 2014 , que está a la vuelta de la esquina .

Confiad en vuestros valores, haced caso de vuestras emociones y de vuestra intuición, estar atentos a la respiración, que es vida, seguid adelante con confianza, actitud  y compromiso y veréis como vuestra creatividad y talante, hará todo lo demás.

Y en el caso de que queráis hacer un cambio y no sepáis cómo,  que os encontréis perdidos en el camino, si  podéis contar conmigo para acompañaros en encontrar el objetivo como vuestra Coach Personal.

Si queréis mi colaboración para impartir algún taller o formación, sabes que me tienes a tu disposición, Como dice el dicho,  Si quieres ir rápido ve solo, pero si quieres llegar lejos hazlo en compañía.

Aprovecho para enviaros la felicitación navideña que he confeccionado para estos días.

Saludos vuestra Coach Personal
Montserrat
Coach.Aktiva

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein