Concurs de Sant Jordi 2016






Concurs de Sant Jordi 2016
Per celebrar el dia de Sant Jordi d’enguany, convoco un concurs en el que pots aconseguir el meu llibre , Merlix el aprendiz del Siglo XXI i 1 tastet de coaching ( sessió de coaching gratuïta de 45 minuts) per a tres persones diferents, o sigui segon, tercer i quart premi.

I com ho has de fer per participar en el mateix?
 
Doncs molt fàcil, has de ficar un comentari en aquest post dient que vols participar i donar-li al m’agrada de la Pàgina del Facebook  i compartir la pàgina amb els teus amics .
 
Cada comentari fet en aquest post o en altres que hi ha al blog Coach Aktiva, donen un punt. Si a més  si ho expliques als teus amics, per cadascun que s’apunti al concurs i digui que ve de part teva, t’emportaràs un altre punt. Recorda, és un punt per comentari. En cas d’empat, es farà un sorteig per desempatar.

La persona que reuneixi més punts serà la guanyadora del llibre Merlix el parendiz del siglo XXI. La segona persona, la tercera i la quarta que més punts tingui. tindran una sessió de tastet de coaching de 45 minuts presencials.
L’enviament del llibre serà en territori nacional i les sessions de tastets de coaching es faran a Girona i provincia.

Per participar, teniu d’avui fins el dia 22 d’abril de 2016 a les 22 hores de la nit. El dia 23 d’abril es publicarà el guanyador o guanyadora en el meu blog.

Si ets el guanyador/a i el vols rebre personalment, pots venir a buscar-lo  al Passeig Marítim de Platja d’Aro, on tindré el meu llibre en una parada a la venda del públic en general, en horari de 12 a 14 hores. El mateix per les persones que siguin afortunades amb el Tastet de Coaching, així podríem concertar dia i hora.

Molt bon dia a tothom i que tingueu sort en el concurs. Això, com veieu està a les vostres mans, quans més comentaris facis als posts del meu blog, li donis  al botó m’agrada de Coach Aktiva al Facebook i comparteixis la pàgina.

Condicions per si no queda clar.
Un Comentari o mes en diferents posts en el blog http://coach-aktiva.blogspot.com.es/, cada comentari fet suma 1 punt.
Donar al m’agrada i Compartir pàgina al Facebook. 1 punt per cada acció o sigui 2 punts màxim en aquesta acció.
Qui més punts tingui serà el guanyador.

Concurso de Sant Jordi 2016

Para celebrar el día de Sant Jordi de este año, convoco un concurso en el que puedes conseguir mi libro , Merlix el aprendiz del Siglo XXI y 1 tastet de coaching ( sesión de coaching gratuita de 45 minutos) para tres personas diferentes, o sea segundo, tercero y cuarto premio.

Y como lo tienes que hacer para participar en el mismo?

Pues muy fácil, tienes que poner un comentario en este post diciendo que quieres participar y darle al me gusta de la Página del Facebook y compartir la página con tus amigos .

Cada comentario hecho en este post o en otros en el  blog Coach Aktiva, dan un punto. Si además si lo explicas a tus amigos, por cada uno que se apunte al concurso y diga que viene de parte tuya, te llevarás otro punto. Recuerda, es un punto por comentario. En caso de empate, se hará un sorteo para desempatar.


La persona que reúna más puntos será la ganadora del libro Merlix el parendiz del siglo XXI. La segunda persona, la tercera y la cuarta que más puntos tenga. tendrán una sesión de tastet de coaching de 45 minutos presenciales.


El envío del libro será en territorio nacional y las sesiones de tastets de coaching se harán en Girona y provincia.

Para participar, tenéis de hoy hasta el día 22 de abril de 2016 a las 22 horas de la noche. El día 23 de abril se publicará el ganador o ganadora en mi blog.

Si eres el ganador/a y lo quieres recibir personalmente, puedes venir a buscarlo en el Paseo Marítimo de Playa de Aro, donde tendré mi libro en una parada a la venta del público en general, en horario de 12 a 14 horas. Lo mismo vale para las personas que sean afortunadas con el Tastet de Coaching, así podríamos concertar día y hora.

Feliz semana a todos y que tengáis suerte en el concurso. Està en vuestras manos tener mi libro, cuantos ás comentarios realices en los posts de mi blog coach aktiva , más puntos.


Requisitos participación :

Un Comentario o más en diferentes posts del blog http://coach-aktiva.blogspot.com.es/, cada comentario hecho suma 1 punto.


Dar al me gusta y Compartir página al Facebook. 1 punto por cada acción o sea 2 puntos máximo en esta acción.

Quién más puntos tenga será el ganador/a.

 


1 comentari:

Coach Aktiva ha dit...

Hola hola, això és facil. Participa i guanya.

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein