La màgia és dins teu

Amb aquest títol vaig donar la conferència a la qual em va convidar l'Associació dels Amics de la Casa Màgia,  que va tenir lloc a la Sala d'exposicions de la Fundació la Caixa de Santa Cristina d'Aro, el passat dia 13 de decembre de 2014.
13-12-2014. Sta Cristina d'Aro
El president dels Amics de la casa màgica , el Sr. Josep Maria Corretger, va fer la presentació i va parlar de les properes activitats que és faran al llarg de l'any vinent i evidentment, totes començen per la màgia de.... Esperem que la gent vingui a les activitats, a compartir entre tots aquets moment i d'altres francament màgics.
Comentar que els assistens a la mateixa, vàren col-laborar activament i en tot moment, durant la conferència i tant ells com jo, vàrem passar una bona estona , que de bon segur recordarem per l'alegria i la cordialitat que va estar present en tot moment. 
La màgia és dins teu - Coach Aktiva

La màgia és dins teu - Coach Aktiva

La màgia és dins teu . Coach Aktiva

La màgia és dins teu - Coach Aktiva
Moltes gràcies a tots i espero que ens veiem en propera ocasió, ja sabeu que em dedico al món del coaching personal i executiu en valors i emocions i també imparteixo formació allà on em digueu. Fins aviat. Si llegiu aquest text i vàreu estar presents a la xerrada, us agrairé envieu comentaris al meu blog. Gràcies.

Bona tarda a tots i totes
La vostra Coach personal i executiu
en Valors i Emocions

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein