Bons Festes Nadalenques

Vull aprofitar aquestes ratlles per enviar els meus millors desitjos a tots els que visiteu aquest blog. Alguns de vosaltres, que ja fa temps que en seguiu haureu vist que ara l'escric en català. Vaig decidir que escriuria amb català perquè és la meva llengua materna i perquè vull aportar d'aquesta manera el meu gra de sorra perquè el català sigui conegut arreu. De fet, al costat dret ja hi ha el traductor de Google on de bon segur , els que no l'entengueu us ho traduira perfectament . No dubteu a llegir.ho.

També m'agradaria demanar la vostra col·laboració, i us convido a què escrigueu les vostres opinions sobre els posts que jo vaig fent i així, farem una xarxa d'amics i amigues. Que us sembla bé?

Ara que ja ha passat Nadal i Sant Esteve, i  està a tocar a la porta un nou Any, desitjo que entreu amb força e il-lusió en aquest 2015, que de bon segur ens portarà a viure noves experiències que ens faran créixer i madurar.

Aprofito per enviar la meva Felicitació per aquests dies,

Coach Personal i Executiu en Valors i Emocions Formadora i autora llibre Merlix el aprendiz del siglo XXI
Els meus millors desitjos per a tot l'Any 2015 i espero que ens retrobem a les xarxes ben aviat o que compartim sessions de Coaching Personal o Formació, d'ara endavant.

La teva Coach 
Montserrat

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein