Lo esencial es invisible a los ojos

imagen extraída de Internet
Fa anys Antoni de Saint Exupery va embadalir a la humanitat amb la seva bella història d'un principito. Ha passat el temps i la senzillesa del seu relat encara segueix captivant a molts lectors. Us  heu preguntat mai , el motiu o la raó?
 
De  de la seva lectura es desprenen els següents missatges:
  • És una reflexió de la infantesa de cadascun de nosaltres, amb les nostres preguntes sense resposta, amb la nostra ingenuïtat.
  • Una flor li acompanya en el seu camí, i curiosament és una flor que ell havia conreat amorosament que es diferencia prou bé de les altres que hi ha al planeta. És una rosa vermella.
  • De dia se succeeixen l'amistat, l'amor, els amics. L'amor enriqueix a qui ho dóna i a qui ho rep, és com els somriures, que alegren la vida de les persones que les reben i dóna valor a les coses.
  • De nit, el desencantament, la caiguda de l'avió en el desert, la solitud, la tristesa, que ens retornen a la dura realitat dels nostres dies grisos i freds.
  • Valors, vincles morals i  altres figuren en tota la narració .
Us aconsello la seva lectura, per anar desgranant a poc a poc , com l'autor se submergeix en la seva infantesa i es reconeix a través d'ella. De vegades, nosaltres adults, també hauríem de fer una introspecció i buscar al nostre nen interior i preguntar-li si està content amb la vida que li estem oferint. Potser, amb la seva resposta sapiguem que no estem actuant com quan erem nens i  ens plantegem realitzar un canvi en el nostre camí.

Deixem que els nostres nens ens acompanyin en el viatge.

Salutacions.
La teva Coach
Montserrat 

Lo esencial es invisible a los ojos

Hace mucho tiempo,  Antonio de Saint Exupery deleitó a la humanidad con su bella historia de un principito. Ha pasado el tiempo y la sencillez de su relato todavia sigue cautivando a muchos lectores. ¿Os habeis preguntado el motivo o la razón?
Imagen extraida internet
Puedo deciros que de su lectura se desprenden los siguientes mensajes:
  • Es una reflexión de la niñez de cada uno de nosotros, con nuestras preguntas sin respuesta, con nuestra ingenuidad.
  • Una flor le acompaña en su camino, y curiosamente es una flor que él había cultivado amorosamente  que se diferencia muy mucho de las otras que hay en el planeta. Es una rosa roja.
  • De día se suceden la amistad, el amor, los amigos. El amor enriquece a quien lo da y a quien lo recibe, es como las sonrisas, que alegran la vida de las personas que las reciben y da valor a las cosas.
  • De noche, el desencanto, la caída del avión en el desierto, la soledad, la tristeza, que nos devuelven a la dura realidad de nuestros días grises y frios.
  • Valores, vínculos morales y otros figuran en toda la narración .
Os aconsejo su lectura, para ir desgranando poco a poco , como el autor se sumerge en su niñez y se reconoce a través de ella. A veces, nosotros adultos, también deberíamos hacer una introspección y buscar a nuestro niño interior y preguntarle si está contento con la vida que le estamos ofreciendo. Quizás, con su respuesta sepamos que no estamos actuando como debiéramos y nos planteemos realizar un cambio en nuestro camino.

Dejemos que nuestros niños nos acompañen en el viaje.

Saludos. 
Tu coach
Montserrat
En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein