Parlem entre tu i jo - Hablemos entre tu y yo

T'explico una mica la meva biografia, perquè em coneguis una mica.

Estany Banyoles.
Vaig néixer a Girona ciutat inmortal,  en un temps en el qual l'educació de les dones era bàsicament conèixer les tasques de la llar, per al dia de demà tenir els coneixements per treure la família endavant, tot això barrejat amb una educació en un col·legi de monges, fet habitual en aquells dies.

Posteriorment  i amb tres fills vaig decidir estudiar i ampliar els meus coneixements amb  estudis de Graduat Social i més tard amb la Llicenciatura de Dret, Això em permet dir que sóc tota una Llicenciada , fet del qual estic molt orgullosa. Els meus fills i els meus estudis són els que han marcat la meva vida.

No obstant això, seguia buscant i tènia les meves inquietuds, la qual cosa em va portar a aprendre el coaching, la programació neurolingüística i l'educació emocional, per la qual cosa actualment i quan sorgeix l'ocasió em dedico parcialment a exercir de coach personal i també a impartir formació en tallers de coaching grupal, en els quals em trobo molt a gust, i alhora que aprenc dels meus alumnes, comparteixo les sensacions d'emoció i al·lèrgia, quan s'adonen que.......

Si em preguntes, com em sento, et diré que molt satisfeta del que he fet fins ara i del que segueixo fent. Sóc una dona aktiva i emprenedora que està fent els passos necessaris perquè els seus somnis es converteixin en realitat, la qual cosa fa que em senti viva i amb ganes de fer moltes coses.

M'agrada viure, riure, estimar, plorar, saltar, córrer, llegir, nedar, caminar, passejar, cuinar i també els menjars, el cinema, la música. Ja veus, que m'agrada gairebé tot. Sóc positiva i crec en els canvis, perquè jo mateixa els he viscut en pròpia persona i per això, m'agrada veure que altres persones surten de la seva zona de confort i fan un pas cap endavant.

Aprofito també per donar les gràcies als meus fills, a la meva família, a les meves amigues i a totes les persones que m'han ajudat en aquest procés de canvi, i sense les quals, aquest procés hagués estat més difícil.

Us convido des del meu blog a compartir les vostres sensacions i emocions amb mi. Estic a la vostra disposició. M'agrada llegir els vostres comentaris als meus post.

Aktivat i canvia la teva vida.

Truca'm al 630423548

o escriu-me al mail coach.aktiva@gmail.com


Te voy a explicar un poco de mi vida, para que me conozcas un poco.
Bien, nací en Girona capital, en un tiempo en el que la educación de las mujeres era básicamente conocer las tareas del hogar , para el día de mañana tener los conocimientos para sacar la familia adelante, todo ello mezclado con una educación en un colegio de monjas, hecho habitual en aquellos días.

De mayor y con tres hijos decidí estudiar y ampliar mis conocimientos con los estudios de Graduado Social y más tarde con la Licenciatura de Derecho, Esto me permite decir que soy toda una Licenciada , hecho del que estoy muy orgullosa. Mis hijos y mis estudios son los que han marcado mi vida.

No obstante, seguía buscando y tenia mis inquietudes, lo cual me llevo a aprender el coaching, la programación neurolingüistica y la educación emocional, por lo que actualmente y cuando surge la ocasión me dedico parcialmente a ejercer de coach personal y también a impartir formación en talleres de coaching grupal, en los que me encuentro muy a gusto, y a la vez que aprendo de mis alumnos, comparto las sensaciones de emoción y alergia, cuando se dan cuenta que....... 

Si me preguntas, como me siento, te diré que muy satisfecha de lo que he heco hasta ahora y de lo que sigo haciendo. Soy una mujer aktivaemprendedora que está dando los pasos necesarios para que sus sueños se conviertan en  realidad , lo cual hace que me sienta viva y con ganas de hacer muchas cosas.

Me gusta vivir, reír, amar, llorar, saltar, correr, leer, nadar, andar, pasear, cocinar y también las comidas, el cine, la música. Ya ves, que me gusta casi todo. Soy positiva y creo en los cambios, porque yo misma los he vivido en propia persona y por ello, me gusta ver que otras personas salen de su zona de confort y dan un paso hacia adelante. 

Aprovecho también para dar las gracias a mis hijos , a mi familia, a mis amigas y a todas las personas que me han ayudado en este proceso de cambio, y sin las cuales , este proceso hubiera sido más difícil.

Os invito desde mi blog a compartir vuestras sensaciones y emociones conmigo. Estoy a vuestra disposición

Aktivate  y cambia tu vida.

llámame al 630423548

o escríbeme al mail coach.aktiva@gmail.com

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein