La carbassa i el coaching

Molt bon dia a tothom, primer de tot donar les gràcies a Enric Estraguès home del temps del Plà de l'estany i autor de Les Fonts del Pla de l’Estany juntament amb el seu fill Gabriel, per oferir.me la possibilitat de donar a conèixer la gran carbassa que ha crescut a Banyoles per motiu de les pluges d'aquesta tardor acopanyat de  temperatures atípiques   i  també al Diari de Girona per la seva publicació. 



Ara be, voldria aclarir dues coses per tal de no portar a confussió a cap lector del diari.

Primer no soc propietària de cap finca on creixin aquestes carbasses, tot i que ja m'agradaria i molt, en podeu estar ben segurs.
Segon, la meva participació a la foto amb la carbassa del plà de l'estany per al  meu amic Enric Estraguès , el que pretenia era explicar com a mena de metàfora que si les pluges i la calor fan que els fruits de la terra creixin amb aquest esplendor, si fas un procès de coaching personal els resultats son iguals de espectaculars i es perceven en el teu entorn a nivell  personal, laboral i familiar de manera sorprenent.

Repeteixo moltes gràcies a tots,  els que feu possible la meva visibilitat en aquest món digital i al fet d'ampliar el meu cercle d'amics i persones.

Aclarit el tema, només desitjar-vos un bon cap de setmana espectacular

Montserrat Fugardo. Coach Personal en Valors i Emocions
Formadora i Autora Merlix el aprendiz del siglo XXI.

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein