Diumenge, 4 d'abril de 2020

Vint i quatre dies de confinament,

Tota transformació genera canvis en nosaltres, en canvi no tots els canvis ens transformen. Perquè un canvi produeixi transformació en nosaltres, és necessari que hi hagi:
  • Intenció
  • Voluntat
  • Acció
  • Capacitat
  • Consciència
També en cal que acceptem totes les ombres i llums que vindran després de tots aquests dies de confinament i per això hem d'estar forts anímicament i mentalment, per tal de superar i acceptar que les coses seran completament diferents i que n'hi haurà de tots colors i per a tots els gustos.

Avui el que tenim o amb el que comptem és l'aquí i l'ara, i depenem en gran manera de la nostra actuació responsable enfront aquesta pandèmia, la que ens permetrà d'aquí a un temps començar a albirar el futur.

Ara ens cal connectar amb les nostres emocions i sentiments, profunditzar en nosaltres mateixes/os, reconèixer les nostres debilitats i les nostres fortaleses, que ens permetran ser unes millors persones a tots nivells.

Podem també, visualitzar i recordar totes les coses bones que ens han passat, ens podem ajudar amb música, amb fotos, pensant que quan estaves en aquella situació va sortir el millor de tu i d'aquesta manera reconnectes amb més energia i confiança amb tu mateix/a.

I sobretot, sobretot, agraeix tot el que ets i tot el que tens. Per fer-ho pots revisar la teva història personal i identifica el que et fa sentir agraït/da. És important, almenys a mi em va molt bé, abans d'anar a dormir agrair tot el que el meu dia ha donat de si. T'aconsello que ho facis cada dia.

I bé, fins demà, que encetarem una nova setmana.

La teva Coach
Montserrat

4 comentaris:

Rosa BIJUNICA ha dit...

Gràcies, per el q fas, a mí m'ajuda. Una abraçada 😘

Anònim ha dit...

Gràcies també Montserrat, a mi també em va molt bé. Et llegeixo cada dia. Les teves paraules són reconfortants i ens obren la mirada davant aquesta dolorosa situació que ens toca viure.
Montse

Anònim ha dit...

Hola, a mi també m'ajuda. Et llegeixo cada dia i em reconforta la teva mirada cap aquesta nova situació que ara mateix ens toca viure.
Gràcies.
Montse

Coach.aktiva ha dit...

Moltes gràcies per llegir les meves paraules escrites, en aquests moments tant especials que ens toca a viure a tots plegats.

M'agrada molt rebre els vostres comentaris, m'ajuda a seguir endavant amb el meu repte
Montserrat

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein