Dimecres, 25 de març 2020

Ja fa 13 dies de confinament.

Hem d'estar contents, si, contens, perquè estem confinats uns dies o un mes, però estem bé i estem vius. I si sortim al pati, balcó o finestra  l'aire que respirem ha millorat considerablement, degut a la no circulació de cotxes, camions i avions. Alguna cosa s'està fent bé per la natura i per la contaminació.

Sabem que estem sols o acompanyats, i que això no durarà una eternitat. Hem de canviar moltes coses en aquest món global que entre tots hem creat, hem d'apreciar la nostra solitud/companyia,  el nostre confinament, hem de veure-ho tot amb una altra mirada.

Ben pensat, podem mirar per la finestra i tot i que veiem uns carrers solitaris i amb poc moviment de vehicles, podem gaudir d'aquest moment. Estem be de salut i podem fer mès o menys el que ens bé de gust, dins el nostre entorn.

En aquests moments, hi ha molta gent que no ho pot fer, perquè no té salut, està ingressat/da, està sol/a i amb unes condicions que no voldriem cap dels que m'esteu llegint. També hi ha gent, que si o si,  ha de treballar per donar un servei a altres persones.

Llavors que us proposso avui?

Que feu una llista amb paraules o coses per les quals podeu donar gràcies avui, tot i estar en aquest confinament. El que  si m'agradaria és, que ho compartissiu  amb tots els que em llegiu o em seguiu, potser d'aquesta manera descobrirem quin valor donem tots a diferents coses i una vegada més confirmaren que l'escala de valors per a tots, és completament diferent. perquè com sempre dic als meus tallers o a les meves sessión de coaching personal, cadascú és ùnic i diferent.

Us sembla be?

Vinga, animeu-vos a dir la vostra, m'agradaria com a Coach que soc, poder acompanyar-vos a tots en aquest moments  i que les meves paraules us reconfortessin o us ajudessin a passar millor aquest confinament, del qual no ens en podem lliurar. Ara i aqui, és el que hi ha i cal aprofitar el que ens pugui ensenyar a tots plegats. 


La teva Coach
Montserrat

1 comentari:

Coach.aktiva ha dit...

Bon dia, agraiexo tots els comentaris que em feu arribar per aqui. Es senzill, pots entrar aqui i donar la teva opinió o pregunta. Pots fer.ho amb el teu nom o de manera anònima si és que vols reservar la teva intimitat.

Ara vull compartir el missatge que m'han enviat per watsap, perquè realment m'ha emocionat.

"Bon dia i moltes gràcies Montserrat pels teus missatges tant guaridrs que ens fas arribar cada dia a traveés de la teva pàgina de Coach. Són com una alenada d'aire fresc, que tanta falta ens faen aquest moments. Tenim una gran sort que formis part del nostre grup".

Moltes gràcies per llegir-me i enviar-me paraules com aquestes.
Montserrat

En els moments de crisis, només la imaginació és mès important que el coneixement.
Albert Einstein